söndag 25 december 2016

Julafton!


På förmiddagen startade vi Skrutten och begav oss mot Skillingaryd för att fira jul i Björnön. Dagen gick fort förbi och tomten kom även i år.

Det åts julmat, umgicks med släkt som man inte träffar så ofta. En och annan knäck åkte ned också. 

Vi insåg även att Maja har växt på längden. I år var hon längre än gammelmormors tomte. Maja höll igång hela dagen och var väldigt glad när tomten väl knackade på.




Och även jag har varit snäll i år antagligen. Fick en massa härliga klappar. Och även en från Secret Santa som är en tradition sedan många år tillbaks att byta via ett hästforum jag hänger på. Men jag har inte klurat ut så mycket mer än kanske en möjlig ort som min Secret Santa bor i.

Jag hoppas ni andra också har haft en trevlig jul.

//Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...