tisdag 27 december 2016

Dagen efter...



I dag är det i princip dagen efter Urd. Får säga att Urd gjorde inte en så farlig visit trots allt. Tror det blåste här som värst inatt mellan 02 - 04 -snåret ungefär. Inga träd på vägen till arbetet idag. Såg att det ramlat ned någon gran i grannens plantering typ. 

Däremot gick min arbetsdag undan. Jisses känns inte som jag arbetade så länge trots allt. Lite annorlunda att arbeta under sammanslagning. Skönt med ett litet inhopp för att nu vara ledig i 1½ vecka till. Jag får se hur jag ska klara av rastlösheten som brukar knacka på när jag är lite långledig.

Inget direkt inplanerat. Kanske åka en tur på loppis eller auktion kan tänkas bli av framåt. Inte för att jag behöver mer saker här hemma. Skulle snarare behöva anordna en egen loppis här. Jag längtar till 2017 nu, men det blir nog en återblick av 2016 först ;)

//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...