måndag 13 juli 2015

Vem är den skyldiga?


Ja, jag undrar vem det är som är skyldig till min usla sömn de sista två nätterna. Ärligt talat! Sluta dröm om mig! ;) Nä skämt åsido så tror jag ingen är skyldig. Två nätter i rad har jag haft hiskeliga sömnproblem trots jag borde sovit som en klubbad säl pga motion och fysiskt arbete som t.ex. vedhantering. 

Men icke sa nicke. Inatt kom John Blund först efter 02:00 snåret och föregående natt sov jag nog max 4 timmar totalt. Så irriterande! Jag som verkligen behöver ming sömn för att fungera som människa. Ikväll blir det en kopp kamomillthé innan läggdags...

Hoppas på att kommande natt fungerar bättre. Eller har ni några bra tips på hur man kan somna? Jag föreslog att sambon skulle hämta träklubban inatt och slå ned mig, men han var inte så sugen på det. Katten fanns också på plats och hennes spinnande brukar jag somna av. Jaja jag gick i alla fall ned till tv-apparaten och soffan för att se om jag blev tröttare, men istället så jag en hel film "Tre döttrar och en mamma" och insåg att Gabriel Macht är en snygging i alla fall i filmen. En lite feelgoodfilm som rekommenderas!  // Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...