onsdag 15 juli 2015

6,5 km

6,5 km blev det ikväll. Riktigt skönt ute ikväll. Måste ju hålla igång även om det är semester.
Det är lätt att hitta på undanflykter för att låta bli att ta en runda. 


Jag är inte perfekt på något sätt utan har hittat på många undanflykter många gånger. T.ex. vädret är något jag har börjat inse att jag gärna skyller på. Tappade stinget veckan när det faktiskt var riktigt varmt och skönt...och det blev en undanflykt för det var ju för varmt...*Suck på mig själv*

Men nu har jag 3½ vecka ledigt kvar ungefär och här ska inga undanflykter komma i vägen inte. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...