måndag 20 juli 2015

Göteborg!


Nu har vi bara ett resmål kvar som är inplanerat och det är faktiskt Göteborg. Tanken är att spendera tid på Liseberg bland annat. Så funderar vi smått på att boka hotell för det är rätt skönt att bara gå till ett hotell och sova än att sätta sig i bilen och köra ett antal x mil. 
Och vart hittar man bra hotell? Det finns verkligen en hel uppsjö av olika sajter, men jag har en sajt som jag faktiskt tycker riktigt bra om och det är www.HotellGoteborg.com. Sajten är lätt överskådlig och enkel att förstå! Man kan även få rekommendation genom att fylla i ett formulär på hemsidan. 
Så nu ska jag bara lyckas bestämma datum med resten av familjen och så vidare innan jag ska boka hotell på HotellGöteborg.com . Vi får se vad det blir för något. Gillar helt klart kategorierna som finns på sajten där man kan välja stadsdelar t.ex. som i mitt fall kategorin "Heden" som ligger nära Liseberg, Svenska Mässan, Scandinavium mfl. Och att sajten även visar vad som händer i Göteborg t.ex. att det Status Quo spelar på Liseberg den 31:e juli.


Och naturligtvis så kan man finna Hotell Stockholm billigt också. Sajten är i princip likadan som den för Göteborg och gör det även här smidigt och enkelt med några klick hitta tillgängliga hotell till ett mycket bra pris. 


Ta en titt på sajten//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...