måndag 29 december 2014

Sant som det var skrivet!


Ett väldigt klokt citat må jag säga. Man ska aldrig ge upp! Igår poppade en lösning upp och nu har jag helt enkelt en plan. Detta kommer att fungera!
Jag tänker helt enkelt inte ge upp utan jag ska kämpa på. 


Jag hoppas att 2015 blir ett fantastiskt härligt år och att nära och kära får vara friska och pigga. 2014 är väl vad man säga ett sketans år med dödsfall brutna ben på både folk och fä samt en massa annat.

Ett nytt år är för mig en sorts nystart och ett oskrivet blad. Är nyfiken vad 2015 kan ha att erbjuda mig. Ska bli oerhört spännande! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...