fredag 5 december 2014

Knegat klart för denna vecka...

Det var med stor glädje som jag stämplade ut idag. Äntligen är det helg - känslan knackade på direkt. Spotifylistan med julmusik fick dunka hela vägen med skruttibangbangen. 

Jag trivs med mitt jobb, men ibland blir det en och annan överraskning för mycket. Lägger man därtill en och annan förkylningsbacillusk som inte vill bryta ut ordentligt så tar det energi och ork.

Så nu ska jag ladda i helgen för nu är det inte många veckor kvar att arbeta fram till julafton. Exakt 9 dagar har jag kvar att arbeta sen väntar förhoppningsvis lite julledighet. 9 dagar är ju knappt ingenting om man tänker efter. 

Ha nu en härlig fredagskväll - för det ska jag ha!

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...