tisdag 11 november 2014

Tänk vad en liten sak kan värma!






Ja, ibland är man nästan lite fånig. Men jag uppskattar att få kommentarer på till exempel Instagram. Blir ju klart glad när någon kommenterar på min blogg också. Men idag fick jag faktiskt en kommentar av självaste Emelie Schepp som vars debutbok heter "Märkta för livet" som är en kriminalroman. Alltid trevligt! Vet att även Sofie Sarenbrant också kommenterat någon gång tidigare när man har hashtaggat hennes härliga böcker.

En annan sak som värmde idag var att träffa ett barn som jag har haft tidigare i mitt arbete, men inte träffat på ett bra tag som sken upp som en sol och sa mitt namn. Då känner jag som jag har gjort ett bra arbete, jag är ihågkommen för något positivt. Och det är ju det man vill vara ett positivt minne!

Så ikväll somnar jag nog lite lättare och med ett leende på läpparna. Och inatt ska ingen nedrans mms-signal från sambons mobil väcka mig för då jäklar åker den ut genom fönstret ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...