söndag 23 november 2014

Söndagslunk


Idag var det inga minusgrader längre till min stora besvikelse. Det mesta har gått på halvfart här idag. Evinnerliga förkylningsbacillusker som tar energi! 

Jag har i alla fall varit ute på en lång promenad och det rensade knopp och kropp. Det var många ute idag och traskade/red i trakterna idag så lite social fick jag vara under dagens promenad.

Nu sista stunden har vi spenderat med att pyssla. Något som lilla Maja tycker är jättekul. Lim och glitter det är så roligt att klabba med. Så det blev några konstverk. Det var nog mamman som tröttnade först idag. Jag har någon sorts rastlöshet inom mig denna dag. Kanske för det snart är en ny arbetsvecka eller så är det något annat som pockar på min uppmärksamhet. Jag får kanske ta tag i något nu ikväll som jag kan fokusera på, kanske baka något gott...

//Tess



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...