torsdag 20 november 2014

Jakten på julkänslan...

Det närmar sig jul i en väldig fart. Fast först är det advent som väntar och jag jagar den där känslan, men det går lite trögt förutom inatt när snön började falla. Fast den var borta när jag väl vaknade i morse.

Så vad gör ni för att finna den där juliga känslan? Själv dricker jag julmust, umgås med människor som gör mig glad, bakar kakor, slår in julklappar. Besöka julmarknader kan ge en rätt skaplig känsla att julen närmar sig. Och man får inte glömma att dricka glögg heller :)

Måste säga jag är stolt som fixat så många julklappar som jag har gjort hittills, men jag måste nog lägga på ett koll för att nå målet att vara klar den sista november. Det får nog bli att surfa runt på nätet lite idag och ta en shoppingrunda i helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...