fredag 14 november 2014

ÄNTLIGEN!


ÄNTLIGEN! Nu har min helg kommit. Och det var välbehövligt! En omtumlande vecka minst sagt. Det är många tankar som cirkulerat uppe i knoppen denna veckan. Har nog haft alla känslor man kan ha i princip som t.ex. vilse, förbannad, vansinnig, ledsen, galen, trött...Listan kan bli gigantisk lång!

Fast igår bestämde jag mig. Nu får helt enkelt ödet avgöra hur det hela slutar. Jag har tänkt själv och ändras det så ska det bli förändring för min del. Så nu är det upp till ödet med andra ord. Den som lever får se ;)


Ha nu en riktigt go helg allihopa!!! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...