söndag 19 oktober 2014

Tipp tapp tipp tapp...

Trots efter en natt med urusel sömn så fick det bli ett besök i Åminne på deras årliga julmarknad. Det kan tyckas vara tidigt att redan åka på julmarknad, men jag ser det som en försmak av julen. Ibland finner man en passande julklapp till någon och ibland finner man bara något gott att äta, men idag fann jag en söt keramiktomte som passar helt klart i vårt hem då både jag och Maja tycker om ostbågar. Alltid kul att köpa något som består på dessa julmarknader. 

Nu återstår en söndagskväll och jag ska försöka ladda batterierna då en förkylningsbacillusk intagit plats i min kropp! Jag hinner inte vara sjuk nu framåt. Det liksom går inte! Adios din bacillusk säger jag bara...

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...