fredag 3 oktober 2014

Helgen är här!

Så underbart skönt det är att det är helg. Det har varit intensiva veckor på arbetet sista tiden. Och denna veckan några tidiga mornar samt kattugglans evinnerliga hoande utanför sovrumsfönstret mitt i natten. 

Nu ska jag inte tänka att jag ska sova länge imorgon för då blir det definitivt inte så. Men det blir i alla fall ett besök på Skillingaryds marknad imorgon. Sen ska vi ut i svampskogen också :) Det ska bli sjujäklars skön helg helt enkelt.

Sen längtar jag efter tisdagens äventyr, men helgen får gärna skynda långsamt ändå. Åh så spännande ska det bli! Få uppleva en av mina önskningar här i livet som jag har väntat så länge på :) //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...