fredag 10 oktober 2014

Satan i gatan vad skönt!


Så underbart skönt med fredag nu som i och för sig snart är slut. Jag behöver verkligen helg! Det har dock varit en härlig dag på arbetet för min fd kollega C kom nämligen förbi på besök. Det var mycket trevligt!

Väl hemma så blev jag en soffpotatis och har väl inte fått så mycket gjort här. Maja och jag tog oss an att fodra djuren i alla fall och det är ju något som hon uppskattar att få göra. Imorgon ska hon få åka till mormor och morfar för jag och hennes pappa ska in till stan och köpa födelsedagspresenter.

Inte klokt att trollungen snart är 2 år gammal. Vart tog liksom tiden vägen någonstans? Det säger bara swosch så är hon väl tonåring snart. Nu blir det faktiskt snart sängen för mig. Är sjukt trött ikväll och nyduschad är jag också.

Nattinatt på er //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...