torsdag 17 januari 2013

Syns inte, finns inte!


Dagens avslöjande! Även om det finns en del som tror på "Syns inte, finns inte" så kan man absolut inte undgå att se en viss buse till ponny som försöker göra sig osynlig när jag och Maja kommer hem från vår promenad. Det är nästan så man ser hur Flinga tänker "Jag ställer mig här bakom, så syns jag inte".

Idag har det inte hänt så mycket heller. Har tagit vår dagliga långpromenad a 1 timme. Allt för att röra på fläsket som ska bort. Undra om det sker någon förändring på vågen tills måndag? Har faktiskt skött mig riktigt bra denna vecka hittills så man får väl hoppas att det går nedåt eller åtminstone står still och inte uppåt. 

//Tess

3 kommentarer:

  1. Rolig häst.

    Har med typ gått 1 timme både igår å idag. Får se om det fortsätter så, inte troligt. Fast får försöka gå mer iallafall.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har gått så mycket som möjligt nu. Fast det är inte så smidigt med hunden alltid och barnvagn på en gång!

      Radera
    2. Tur vi inte har hund med, verkar lite jobbigt. Fast man får ju motion förstås. Sambon tjatar om hund, men jag vet ju att han inte kommer rasta den å vi kommer ju båda jobba heltid 2 mil bort så inte snällt mot den. Och svärfar vägrar hjälpa till, han har haft hund hela livet å vill inte bli låst igen.

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...