torsdag 31 januari 2013

Lilla hjärtat

Idag var det dagen D som i dagen för Majas första vaccination. En spruta i varje lår! Hujeda mig och jag är tacksam att jag slapp. Stackars mitt lilla hjärta. Men Maja fällde några tårar efter andra sprutan, men blev snabbt sitt glada jag igen.

Inga större förändringar under dagen i humör utan stora och härliga leenden under torsdagen som passerat. Nu får vi se om febern kommer framåt natten.  Hoppas den håller sig borta!

Annars är det rätt lugna puckar här. Jag laddar för morgondagens äventyr. Afterwork blir det i Nässjö med en kurskamrat från högskolan. Längesen vi sågs, allt för längesen. Ska bli skönt att få komma iväg en sväng imorgon och bara vara "Tess".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...