lördag 12 januari 2013

Jag vet nåt som inte du vet

För jag vet nåt som inte som inte du vet
Träna att du hör det
Du ser ner på nån som jag
Jag vet nåt som inte du vet
Tror du sitter säkert
Du försvinner jag finns kvar

(Linnea Henriksson)

Idag har jag denna låt i huvudet. Den går liksom på repeat i huvudet. Rätt irriterande när en låt fastnar så. Här är det lördagsmys på berget. Varma mackor står i ugnen och gottar sig. Har precis varit ute med Elektra och det knakade i skogen intill. Kan varit en älg eller två :P Innan idag tog vi en härlig promenad utan barnvagn vilket Elektra uppskattade rejält. Då är vi inte begränsade att hålla oss på vägar. Är förvånad att Elektra har så bra flås som hon har trots hon närmar sig 11 år. Promenaderna går fint nu för min del. Ska bli spännande och väga sig på måndag igen. Hoppas på minst ett kilos viktnedgång fast man vet ju inte. Har börjat fila på lite belöningar längs vägen för att motivera mig lite extra. Längtar efter att kunna använda de två presentkort på Vero Moda som ligger här hemma. En morot även om garderoben är fulla med kläder som jag längtar att komma i igen. Längtar även att kunna handla på New Yorker igen.

Nä nu ska det mysas//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...