tisdag 1 januari 2013

Sockersug!!!

Sockerhoran i mig har vaknat!!! Men jag ska klara av det! Här dricks ett glas vatten när suget sätter in. Det är ju egentligen sjukt att man kan bli så sugen. Fast jag är stolt över mig själv. Nere i köket finns en låda med skumtomtar som ropar "Ät oss, Tess". Icke att jag ska falla för den frestelsen. Här ska kilona väck omgående och jag  vet att jag kan. Har dessutom promenerat en timme idag och det känns skönt i kropp och själ. Nu kommande dagar får jag nog ställa klockan och ta en promenad innan sambon åker iväg och arbetar. Vill inte dra ut Maja om det är skitväder nu när hon är snorig.


//Tess

2 kommentarer:

  1. Jobba på, duktigt av dig. Jag får frossa även denna veckan men sen ska julkilona bort! Och efter det finns väl ett eller annat kilo till som skulle må bättre av att bo nån annanstans än just på min midja. Men får väl se hur det går med det :)
    kram j.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Man får ju försöka i alla fall :)

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...