lördag 5 januari 2013

Det är inte alla som har en egen nalle-björn...

Men jag har en alldeles egen nalle-björn  Värsta söta björnen. Min sambo drar sig i håret varje gång jag köper eller får kläder med öron på. Inte kan man väl motstå sånt här söt heller. Idag har vi slappat, men en rejäl och rask promenad blev det. Varje dag nu i en veckas tid har jag varit ute med Maja och promenerat på i rask takt. Även kosten har jag lagt om, mindre portioner och mindre onyttigheter. Skall bli spännande att ställa sig på vågen nu på måndag och se om det skett någon förändring. 20 kilo ska bort! Jag ska komma i form igen - that´s it! //Tess


4 kommentarer:

  1. Min prins har en likadan! Och när han va ny hade han en mindre lurvig modell. Min sambo slipper att jag kommer hem med kläder, har massor ärvda å prinsens farmor å farfar shoppar som galningar. Vilket e tråkigt för mig men bra för plånboken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag har fått en hel del också. Mormor till Maja gillar också att köpa kläder. Klädeslös kommer Maja aldrig att bli. Själv har jag svårt att låta bli att handla :) Har dock en massa presentkort att handla för.

      Radera
    2. Jag handlar bara småsaker, än så länge. Lär nog bli mer sen när man e ute mer å går själv. Bor på 3e våningen utan hiss så inte smidigt få ut barnvagnen själv. Om den inte ligger i bilen för då blir det lättare, får bara bära honom ända till bilen, två gårdar bort. Men får väl in rutiner på det med snart.

      Radera
    3. Nä det är klart inte så smidigt utan hiss, jag som tycker det är ett projekt med att ta ut och in vagnen ur huset här hemma ska väl inte gnälla då :)

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...