tisdag 6 november 2012

Det här med att önska sig...

Timmarna rusar förbi fort om dagarna och vips är det helt enkelt kväll. Själv sitter jag faktiskt och skriver önskelista angående julklappar nu. Fått order av min mor, men galet vad svårt det är att komma på vad man skulle vilja ha.

Det var annat när man var liten och greppade tag i första bästa leksakskatalog och satte sin intial  vid varje sak som man önskade sig. Tror i princip hela katalogen var fylld av en massa "T". Förstår inte att det ska vara så svårt och jag känner mig dessutom tråkig. Det blir i alla fall en och annan bok som önskas. Dessutom har jag mina aningar om att en viss liten dam kommer drunkna i julklappar i år som hennes mamma kommer få öppna ;)

Vi hade diskussion förra julafton om vi skulle skippa tomte detta året eftersom de barn som är med börjar ju bli stora och i princip sköter tomterollen själva , men så kom nyheten om en liten bebis så tomten får snällt fortsätta att komma till mitt barndomshem om jularna framåt. Så det är väl bäst att infinna sig på plats den 24:e December. //Tess

1 kommentar:

  1. Å känner igen det där! ;-) det är svårt när man är vuxen och köper det man vill ha o behöver själv tycker jag!
    Fast det är ruskigt kul att öppna presenter med bebisar! ;-))

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...