onsdag 21 november 2012

Go´kväll

Go´kväll! Nu har jag fått lite egentid här hemma för sambon kom hem och fick överta en styck galen Maja. Hon har de två senaste kvällarna velat ha mat betydligt tätare än vanligt. Antagligen siktar på en rejäl viktuppgång till nästa bvc-besök ;) I alla fall så tänkte jag beställa några julklappar nu, då jag har två presentkort på Ginza som går ut inom en snar framtid. Man vill ju inte gå miste om några pengar här inte som föräldraledig. Nu ska man ju inte gnälla, men det känns ju i plånboken. Dock är vi bortskämda i Sverige jämfört med många andra länders upplägg kring föräldraledighet.

Annars har dagen i sig varit en bra dag. Har till och med hunnit att dammsuga lite och plocka undan. Imorgon blir det påbörjan till adventsstäda tror jag bestämt om jag får tillfälle vill säga. 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...