fredag 23 november 2012

Dags att krama kudden...

Här gäspar vi stort ikväll både Maja och jag. Så nu är det dags att krama kuddarna och se om John Blund kommer på besök snart. Jag sitter och längtar lite smått till morgondagen för då ska jag besöka en liten julmarknad med mamma. Förhoppningsvis smyger adventskänslan sakta, men säkert på mig då. I övrigt blir det till att putsa hemmets vrå och pyssla med lite av varje. Är i alla fall glad för det vackra vädret som varit idag för vi hann med en härlig och lång promenad i solskenet. Precis vad mina batterier behövde minst sagt. Nattinatt//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...