onsdag 14 november 2012

Onsdag...

Här händer ingenting i princip idag. Det har varit soffmys på hög nivå. Jag har tittat på "Snow White and the huntsman". Ganska bra film faktiskt så jag får väl vara glad att jag hyrde den häromdagen. Såg däremot häromkvällen "That to expect" som jag hade stora förhoppningar om, men det blev bara några få skratt där. Kvar finns nu Johan Falk att titta på så det får nog bli till morgondagens soffmys. Inser att jag är rastlös i själen idag, får väl se om det blir bättre när sambon kommer hem. Hunden har jag skickat med sambon nu i eftermiddag för hon löper samt går mig på nerverna på grund av det. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...