torsdag 29 november 2012

Snö...

Igår började det falla snö här. Det har kommit mer än det som syns på bilden nu. Så det finns hopp om en vit första advent. Mysfaktorn stiger med andra ord. Idag har jag skrivit julkorten, det är nog första gången i mitt liv som jag är ute i så god tid. Perfekt när Maja låg i vaggan intill så kunde jag sitta med den bärbara och kolla upp adresser och liknande. Dessutom har jag slagit en rejäl mängd med julklappar också. Hinner dock inte mitt mål att ha alla fixade till sista november, men jag har inte många kvar i alla fall. Känns skönt! Imorgon är det besök hos bvc som gäller. Ska bli spännande och se om Maja ökat i vikt och centimetrar. Tycker dock det känns som hon blivit tyngre när man kånkar runt på den lilla sötnöten. Nu ska jag krypa ned i sängen och läsa. Over and Out//Tess

2 kommentarer:

  1. Helt otroligt va ni har snö hela tiden.... Vi har ingen snö alls, vi har bara mörkt och trist.

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...