måndag 12 november 2012

Ny vecka, nya tag!

Ny vecka och det är idag den 12:e november. Idag har jag varit hos tandläkaren på undersökning. Inte nog med det så trodde jag att det skulle bli en lagning också, men icke sa nicke. Så jag hade med andra ord oroat mig helt i onödan. Det positiva är dock att det blev bra mycket billigare än vad jag hade räkant med ;)

Denna  vecka är inte så mycket inplanerat mer än att det är dags att besöka bvc imorgon. Lilla Maja blir hela tre veckor imorgon. Tiden ångar fort framåt. Känns jättekonstigt när man har spanat in alla de kort man tagit och inser hur mycket hon ändrat sig på dessa få veckor. Gullungen number one helt enkelt. Vi har soffmys varje dag och Maja vill helst snuffsa loss uppe vid halsen på mamman och pappan. Det ryktas även om besök imorgonkväll av mormor och morfar. Får väl hålla hårt i Maja så hon inte kidnappas eller nåt av dem. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...