onsdag 7 november 2012

God morgon!


God morgon! Eller "God förmiddag" kanske stämmer in bättre. Idag smög jag ut till stallet före min fångvaktare (Läs sambo) hade vaknat. Han vill inte att jag ska göra stallet pga mitt snitt i och med att jag inte får lyfta och bära så mycket än. I alla fall så gjorde stallmyset susen för själen för mina batterier blev rejält påfyllda trots jag har minus på sömnkontot inatt, då min magkatarr har krånglat.

Så underbart väder det ser ut att bli idag också. Solen strålade tidigt imorse och gör så fortfarande. Idag får vi allt försöka oss på en promenad ut i det sköna vädret. Dock är det ju ett projekt att få på alla kläder, få ut vagn och få med hund och så vidare, men det får bli en promenad längs vår skogsväg så kan Elektra vara lös.

Annars är det ganska lugnt här. Har beställt lite julklappar idag, slagit in en julklapp samt Fars dagspresent som anlände igår. Alltid lika spännande att försöka få tag i de perfekta julklapparna. //Tess

1 kommentar:

  1. Var rädd om dig o lyssna på fångvaktarn! ;-) det är bara en kort tid du ska behöva ha de så där ändå.
    Fast man måste såklart komma UT och göra sina egna favoritgrejer också annars blir man faktiskt nerv-klen! ;-)

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...