måndag 3 september 2012

Ny vecka

Ny vecka igen. Tiden rusar förbi precis som vanligt. Här händer inte så mycket. Vaknade faktiskt förrän efter sju idag så jag är tacksam för jag känner mig utvilad i knoppen i alla fall, men kanske inte direkt i kroppen. Det börjar bli tungt minst sagt och magen känns smått i vägen. Dessutom har aktiviteten ökat rejält, antar Kotten tränar musklerna ;) Idag har jag i alla fall påbörjat att packa väskan till BB. Kottens grejer är nedpackade, nu är det bara mammans saker som ska ned också. Ätbart får fixas sedan när det väl blir dags att åka in. Blir man dödsdömd om man tar med sig en halvliter coca cola till BB? I alla fall är jag villig att ta den risken. 

Dagens planer är att göra sk äggrullar i tunnbröd bland annat. Blev så galet sugen på det igår och har en hel del ägg här hemma så det skall i alla fall göras. Har även en del kantareller som ska rensas. I övrigt blir det nog ganska lugnt.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...