tisdag 11 september 2012

Mer galen än vanligt!

Ikväll har jag verkligen känt mig mer galen än vanligt. Idéerna kryllar i huvudet på mig. Har så många saker jag vill sätta igång och fixa med så jag vet liksom inte vad. Kanske är en sockerkick jag har fått av lite glass tidigare ikväll, vem vet ;) I övrigt har det varit en lugn med fikagäst så nu har jag fått en social dos i alla fall. Känner ju mig nästan som en fånge här hemma. Nu ska det snart bli sängen i alla fall och jag ska nappa en ny bok i bokhyllan för idag läste jag ut Mons Kallentofts bok "Vattenänglar" som fångade mig totalt. Nu vill man ju läsa mera av honom, men tyvärr lär det dröja ett tag till innan han ger ut en ny bok. Istället får jag fördriva tiden med något som står i min bokhylla med olästa hyllmetrar. //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...