lördag 7 april 2012

Vit påskafton!


Påsken är en aning annorlunda jämfört med förra året då jag faktiskt gick i shorts typ. Solen strålade och det var riktigt varmt. Det är en aning skillnad mot i år när det ligger ett antal x centimeter snö på marken, men solen skiner i alla fall. Man får vara glad för det lilla som sagt. Igårkväll såg vi på "Johnny English Reborn" och fick skratta en hel del. Sevärd var den i alla fall om man nu gillar Rowan Atkinsson. Imorse vaknade jag strax innan 06:00 som vanligt så jag har även sett Niceville nu på morgonen. Hopplöst att jag har blivit så sjukt morgonpigg! Det går verkligen inte att somna om! I alla fall hoppas jag nu att alla får en trevlig påskafton för det tänker nämligen jag att ha.

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...