fredag 20 april 2012

God morgon!

God morgon! Väl hemma igår efter ungefär sådär 14 timmar på arbetet så var jag väldigt trött. Inte heller funkade mitt internet, vilket kan krångla om jag har dragit ut sladdar och elände. Ringde Telia support som kom fram till "Vi får skicka en tekniker på det här för det är nog fel på ledningen för det är många störningar". Sur och bitter lade jag mig i sängen, men nu imorse funkade det i alla fall. Då blir man glad så man kan få sin lilla dos med internet. Att surfa på telefonen ger inte direkt samma känsla tycker jag. Nu ska jag strax fixa håret och sen bär det av till mamsen :) Jag har nämligen semester och skall åka till landet med de gula kassarna och skämma bort mig i två dagar.





//Tess som snart har en tunnare plånbok

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...