söndag 29 april 2012

God morgon!

God morgon! Efter gårdagen och nattens regn så doftar det verkligen vår ute nu. Har varit i stallet och pysslat. Känner mig sådär rastlös idag, vet inte vad jag ska engagera mig i riktigt. Om det håller uppe så blir det antagligen till att vara ute i trädgård med omnejd och pyssla, men om regnet börja falla igen så får det nog bli lite bakning av godsaker. Vaknade som vanligt idag strax innan 06:00 *Suck*. Parkerade mig i tv-rummet framför tvn så jag har legat och glott på tecknade Pippi Långstrump samt Madicken på junibacken. Passade även på att slösurfa och tvätta en maskin med tvätt. Blir knäpp av att vakna så tidigt och inte kunna somna om. Sen när jag skall upp och arbeta så är jag galet trött. Imorgon blir det i alla fall arbete för min del, men har extra betalt hela dagen så det tackar jag inte nej till. Sen är det ledigt på tisdag och det skall bli vackert väder så då får man passa på att njuta!!! //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...