tisdag 3 april 2012

God morgon!

Solen strålar och det är 10 minusgrader ute. Ska strax bege mig hemifrån, men inget jobb idag för det är helt enkelt min lediga dag. En ledig dag så här i veckan är inte alls dumt särskilt inte när det blir en ledig fredag också. Ska som sagt iväg på något spännande strax, och är galet nervös fast jag lär ju inte dö och det tar endast 30 minuter ungefär. Sen blir det antagligen en långpromenad med Elektra idag för jag känner jag måste röra mer på mig nu. Har nästan varit en soffpotatis i en veckas tid pga förkylningsbacilluskerna som invaderade. Måste även göra en insats för mina tulplaner för igår stod nämligen "Bocken Bruse" och blickade bort mina tulpanlökar...Det är tacken för att man fodrar dem på vinter *Hmpf*.


( Ute efter mina tulpaner garanterat!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...