fredag 2 december 2011

Uppdraget har startat...

Idag den 2:e december börjar mitt uppdrag som bloggambassadör för bokmässan 2012. Ett spännande uppdrag anser jag med möjlighet att både lära känna nya människor, men även att få goda tips om spännande och intressanta  böcker. Och naturligtvis för att delge omvärlden om spännande händelser och evenemang som kommer framåt i samband med bokmässan 2012. Idag har jag påbörjat att läsa Mari Jungstedts bok "I denna ljuva sommartid", kanske lite fel val när det gäller årstid, men Mari Jungstedt är en tidigare bekantskap i min värld av böcker och stod närmast när jag skulle välja bland alla olästa böcker i min bokhylla. Så nu ska jag krypa ned i soffan och bege mig in i en kriminalroman. Ha en härlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...