måndag 12 december 2011

Måndag...

En styck trött Tess med ont i magen. Redovisningen gick över förvänta idag för det var bara att sitta ned i en mindre grupp och berätta lite. Så skönt! Efter skolan blev det en sväng till solariet. Värme är något som Tess gillar. Jag är lite frustrerad idag för jag inser att jag vill så många olika saker, men tiden saknas. Jag vill resa utomlands även inrikes, men då behövs framförallt mer tid.  Jaja nog gnällande om tidsbrist! Imorgon blir det plugg med tekniksagan som är den enda uppgiften jag har kvar i skolan och sedan blir det en sväng till min underbara frisör :) Som jag har längtat efter att bli fin i håret igen. Vill egentligen göra något crazy...men vad?

Kram//Tess

1 kommentar:

  1. Sötnöten Tess! När ska du inse att du är vacker?

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...