torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedan...

Julafton närmar sig med stora steg. Idag vill jag även framföra ett stort tack till min ena kollega som gav mig en julklapp. Tack så mycket M! Dagen har med andra ord spenderats en del på arbetet och väl hemma så har jag faktiskt tagit det ganska lugnt. Är lite trött idag för det blev lite dåligt med sömn natten till idag. Rastlös i själen känns det som eller är det bara julnerverna som spelar mig ett spratt tro? Jag saknar verkligen den där underbara julkänslan man hade som liten. Julaftonen var verkligen dagen med stort "D" och man kunde knappt somna av all förväntan dagen innan. Nu är det mest en dag som alla andra förutom att man delar ut klappar och umgås med en liten del av släkten. Det är typ precis likadant varenda julafton! Ibland skulle jag vilja göra något annorlunda. Tänk att resa iväg någonstans kanske...Eller jag vet inte det kanske skulle kännas konstigt. Många säger att julkänslan kan infinna sig den dagen man har egna barn, men som sagt 30 bast och inga barn så lär det ju inga bli några heller. Kanske det hjälper med en hund till? ;) Nä jag skojar bara! Ni behöver inte vara oroliga. Inga mer djur på intåg här!

Over and out//Tess

1 kommentar:

  1. Ser ju hellre att du skaffar barn än en hund till och det tror jag till och med Elektra håller med om!

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...