onsdag 21 december 2011

Hemliga bokvännen...


Nu kunde jag inte hålla mig längre. Jag har i alla fall öppnat postens gröna påse som var knökafull av härliga saker och ting, men de inslagna paketen återstår.  En salig och underbar blandning med ett ljuvligt thé som doftar polkagris, salt lakrits, tomteskum, penna och en massa annat. Åh vad sånt här är kul. Men jag måste säga att jag har inte helt listat ut vem som är min hemliga bokvän. Får nog fnula på det ett tag och snoka runt lite :) Men stooort varmt tack vill jag framför och väntar med stor spänning på det som återstår, men de öppnas inte förrän julafton!

Tack//Tess


1 kommentar:

  1. Hihi, visst är det svårt att hålla sig.....själv slet jag upp mitt paket efter några timmar, längre kunde inte jag hålla emot :) Kul att du är nöjd så här långt :)

    Bokvännen

    SvaraRadera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...