tisdag 6 december 2011

Jakten på det perfekta bokstödet...

Som många redan vet så är jag en bokslukare, och dessutom en bokslukare med många hyllmeter böcker. Jag var optimistisk i sommar när jag renoverade mitt sk. arbetsrum och köpte två bokhyllor som snabbt blev två överfulla. Fick ju snällt åka och införskaffa en till. Eftersom jag har en liten "våt" dröm om ett eget litet bibliotek så vill jag ju givetvis kunna ha ordning och reda i mina bokhyllor och skylta lite. Då behövs helt enkelt bokstöd för att kunna göra det lite snyggare och mer ordningssamt. Så därför har jag nu sneglat runt efter det perfekta bokstödet...Finns ju verkligen hur mycket som helst, men här kommer några favoriter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...