måndag 24 mars 2014

Ska man eller ska man inte?



Ja, jag funderar en hel del. Ska man eller ska man inte ta en promenad? Eller ska man kanske köpa den där klänningen som man varit sugen på ett tag eller ska man kanske låta bli och vänta tills man nåt målvikten.

Ibland funderar jag på att ta bort Facebook helt och hållet. Och ibland funderar jag på plocka bort från vänlistan. Människor som bara tar energi och så vidare eller människor som man inte har något gemensamt med längre. Ska man eller ska man inte? 

Det finns helt enkelt mycket att fundera på när det gäller om man ska eller ska inte. //Tess


2 kommentarer:

  1. Jag gick ur fb i höstas ett par månader. Därefter la jag bara till dom som jag vill ha kontakt med, inte bara för att utan för att de tillför mig något. Så skönt det var.
    Hoppas att du har haft en bra dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det låter som en god ide!

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...