fredag 27 juli 2012

Äventyrslust...


Jag är rastlös idag. Vet inte riktigt vad jag ska ta för mig. Vill ut på äventyr, men sitter fast på berget. Sambon har ingen möjlighet att ta ledigt från sitt företag pga sjukdom hos anställd. Känns lite snopet att inte komma iväg direkt någonstans på hela min semester, men samtidigt så är man ju i alla fall ledig ( I mitt nästa liv ska jag inte ha en egenföretagare till karl).

Hoppas dock på en Ullaredstur i helgen, shoppa är alltid trevligt. Måste bara ladda mentalt och intala mig att det inte är kö och trångt med människor. Ska handla lite småprylar till kotten och naturligtvis till mig själv också. Lönedag idag och det är alltid lika roligt.

Nä nu får jag ta mig i kragen. Kanske ta fyrhjulingen ut i blåbärsskogen och plocka lite. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...