onsdag 18 januari 2012

Glädjen är total!


Ibland har man faktiskt nytta av Facebook. Till exempel surfade jag in på Ann Rosman som har en sida på Facebook och läste att imorgon ska hon presentera bok nummer 4 för förlaget. Jag längtar verkligen för hennes tre tidigare böcker "Fyrmästarens dotter", "Själakistan" och "Porto Francos Väktare" fångade mig direkt. Så jag ser verkligen fram emot att det är en fjärde bok på väg. Jag kommer antagligen hänga på låset, när den ska säljas eller i alla fall förhandsboka den så den hittar snabbt hem till min brevlåda i framtiden. Jag tycker det är så otroligt roligt när man finner en författare som man bara fastnar av en slump för. Tror faktiskt det var omslaget så lockade mig, när jag stod bland pocketerna och filosoferade i en bokhandel. Vilken tur att det faktiskt fångade mig för annars hade jag med stor säkerhet gått miste om något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...