tisdag 26 januari 2016

Tycker synd om mig själv!

Ja, jag har ju inte mått så bra till och från ett tag nu så idag blev det besök hos läkaren. Det var en upplevelse kan jag säga...för min hjärna som går på halvfart och är segare än kola så undrar jag verkligen om jag och läkaren förstod varandra...

I alla fall så blev jag fyra rör med blod fattigare! Ett var i alla fall för kolla blodstatusen, kanske sköldkörteln men de andra två har jag inte en aning om. För en gångs skull så gick det smidigt i alla fall, mina blodådror brukar konstra och ha sig och jag brukar få många stick, men idag räckte det med ett enda. Så nu är det bara att invänta svar :)


//Tess


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...