fredag 29 januari 2016

Snön som försvann...


Jag trodde helt ärligt att det skulle ta en hel evighet för snön att försvinna, men ack vad jag bedrog mig. Det sa bara swosch...! Det känns inte som januari längre utan snarare mars. Och så fort det blev plusgrader måste det blåsa och regna både hit och dit. 

Idag har jag arbetat. Dagen passerade fort, men jag hade min korta dag så det känns som man knappt varit där. Nu är det helg! Fokus ligger på att promenera i helgen det är det enda som är inplanerat och man mår så mycket bättre efter en promenad.

Ha en trevlig helg...//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...