lördag 30 januari 2016

Ikväll längtar jag!


Ikväll längtar jag efter ljumna sommarkvällar och chill på altanen. Lite lagom partymusik och en flaska vin. Snön har gjort återbesök här hemma på berget ikväll och då blev längtan ännu större. 

Dagen i ära har vi varit i Nässjö. Maja har fått håret klippt, vi har fikat på Thimons, åkt rulltrappa, shoppat lite kläder och så hamnade vi på Dollarstore i Eksjö en sväng också. En rätt go lördag helt enkelt ;)

Nu ikväll fick jag ett ryck! Det blev storstädning av sovrummet. Och det var väl där längtan efter sommaren kom eftersom jag rensade i garderoben och fann mina härliga rockabilly-klänningar. Åh de vill ut och shaka loss! Och vips så hamnade på nätet och klickade runt bland lite nya klänningar ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...