lördag 2 januari 2016

Mysigt!


Ute faller snön. Mysigt! Idag har vi investerat i ett tefat så imorgon ska vi ut och åka så det ryker i snön. Vi har med andra ord känt på livet i stan idag och vi var inte ensamma. Jag trodde hysterin skulle ha lugnat sig kring A6 och Solåsen, men ack vad fel jag hade...Det var kul att åka dit, men skönt att komma hem. Jag blir aldrig en stadsbo that´s for sure! Man blir ju dock lite rastlös här hemma trots man pysslar, fixar och rensar bland garderober och frys. Så konstigt nog längtar jag lite efter vardagslunken med arbete och allt som hör till. //Tess

3 kommentarer:

  1. Såg dig på citygross igår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag har fortfarande inte en aning om vem du är ;)

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...