tisdag 5 januari 2016

Ledig igen!

Idag styrde jag och Skrutten mot mitt arbete. Det kändes lyxigt att ha varit ledig sedan 22/12 så för att uppskatta resterande ledighet så valde jag att arbete en dag. Så nu har jag fem dagars ledighet sen drar verkligheten igång igen. Dagen rusade fort förbi precis som det brukar göra när man varit ledig. 

Och dottern ville inte följa med oss hem när vi skulle hämta henne ikväll. Vad man känner sig lyckad som förälder då?!! Men vi han knappt åka en kilometer innan hon sov sött i bilen. Antar det tar på krafterna att vara hos morföräldrarna minsann.


Nu ska jag ta en stunds avkoppling med att pussla...


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...