söndag 22 november 2015

Vad hände?



Vart tog alla dagar vägen? Vad hände? Det bara rusade förbi i en väldig fart igen. Inte klokt att det är första advent nästa helg. Jag håller på här nu och fixar med gardiner och stjärnor med mera. Hur ska man hinna???

Imorgon ska jag i alla fall få arbeta. Nu börjar vi återta den normala formen igen efter bacillusk-besöket. Någon lång dag som väntar och veckan efter är det ännu mer saker kring arbetet. 

Försöker bara fixa allt inför kommande vecka. Saker som lägga in Majas schema på Dexter, packa hennes gympa-påse, plocka fram kläder för veckan, leta upp mina termobyxor med mera.

Jag har som sagt en del att göra innan jag kan ta kvällen ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...