söndag 15 november 2015

Rensning pågår!


Jag har varit rastlös ända in i benmärgen så igår började jag faktiskt att storstäda badrummet samt rensa badrumsskåp. Det är skrämmande vad jag samlar på mig och en hel del var oanvänt! Så nu har jag slängt, sparat och gett bort saker från badrummet. Dessutom är badrummet nu skinande rent i varenda vrå! 

Idag tog jag mig an byrån i sovrummet där jag förvarar strumpor och underkläder. Tänkte jag måste rensa allt nu så jag kan köpa nytt, men tjiiii fick jag som hade sisådär 25 par nya underkläder. Däremot får jag köpa strumpor! Alltid nåt ;)

Nu ska jag ta tag i "arbetsrummet". Har en och annan boklåda redan som är bortlovad, men det kommer nog fler böcker som rensas ut nu. Så har du någon favoritförfattare så fråga gärna! Jag läser ju en hel del och kan verkligen inte spara på allt! 

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...