tisdag 10 november 2015

Frusen!


Ikväll åkte ulltossorna på. Trots golvvärme så behövde jag en gnutta extra värme om fötterna ikväll. Nu är det vinter enligt mina fötter fast det är ju ändå 10 + ute. Det är INTE en förkylning på intågande. Det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv ikväll. Jag har haft huvudvärk idag, men det är INTE på grund av att en förkylning lurar runt hörnet. Och ett barn hostade mig rätt i ansiktet innan idag, men jag ska INTE bli sjuk av den skuren av bacillusker som kom flygandes över mig.

Imorgon är det lediga dagen *Whoooop whooop*. Och jag tänker börja dagen med en rejäl och härlig promenad! Sen får det bli ledighetsmys med dottern och ladda batterierna för resterande arbetsvecka. Och beställa de sista julklapparna!


//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...