tisdag 17 november 2015

Pyssel i vab-stugan!



Idag var det Vab för hela slanten. Tror dock att Maja har varit piggare än sin mamma helt ärligt. Jag har åkt på en skitförkylning också, men jag är i alla fall feberfri till skillnad från Maja. 

I eftermiddag åkte pysselgrejerna fram eftersom vi kände oss rastlösa båda två. Så det har massproducerats glittriga teckningar och annat. Mycket viktigt att alla får varsin också enligt Maja. Man får helt enkelt inte glömma någon.

Imorgon är det min lediga dag och jag anar att den kommer tillbringas i soffan under en filt och se på film typ. Det är ungefär vad man mäktar med. Sen hoppas jag på lite äventyr framåt kvällen ;)

//Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...