söndag 8 november 2015

Det går så fort!


Denna helg har verkligen gått fort. Och det känns som jag har inte fått något gjort. För sedan fredags morgon har jag varit konstant yr i mössan så det har liksom inte gått i många knop här. Läskigt när benen vek sig nere vid stallet och jag inser jag ligger på marken, men såna fall har jag inte gjort fler i alla fall. Fast min värld snurrar fortfarande. I morse kändes det som en smärre helikopterfylla, trots jag inte druckit en droppe!

Idag har jag och Maja varit i lekstugan och lekt en stund i alla fall. Nu i eftermiddag blev det ju riktigt härligt väder. Så man får passa på! Med tanke på nattens busväder så blev ju eftermiddagen mycket bättre än förväntat!

Nu ska jag ladda för en ny arbetsvecka som inte innebär några kvällsmöten i alla fall, men väl en stängning.  //Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Plundringstider - Ewa Klingberg

  Titel: Plundringstider Författare : Ewa Klingberg Förlag:   Historiska media Handling:   Att dela sin avlidna fars hus med en vuxen dotte...